fredag 4. mai 2007

Lyngdal, Here I come!

"Under forutsetning av at du fullfører og består kurs som er grunnlag for opptak, og at du har ungdomsrett, har vi gleden av å kunne tilby deg skoleplass ved KVS-Lyngdal for skoleåret 2007/2008 på vg1 IDRETTSFAG..."

WeehoOo, endelig har jeg også komt inn i Lyngdal! For en HERLIG følelse! Etter at jeg fikk brev fra skolen om at jeg ikke kom inn på første uttak, så har KVS Lyngdal klart å skremt bort to (eller flere?) elever slik at det er plass til meg også der borte. Klarer jeg i det hele tatt å vente til høsten? Det er så mye å se fram til; internatlivet, nye venner(+ gamle), badeland, bo sammen med Siv Anita, mye idrett, ny klasse, nye fag, ny skole og ikke minst nye lærerer! Åå som jeg gleder meg!

Men uheldigvis er det ikke bare kjekt å flytte til en helt ny plass, for når jeg flytter så kommer nemlig ikke familien min og alle vennene mine til å flytte til Lyngdal sammen med meg, nei, de kommer til å være igjen her de, å det er en tanke jeg ikke liker å fulle hodet mitt med i det hele tatt, selv om den stadig dukker opp. Det finnest ikke ord som beskriver hvor mye jeg kommer til å savne disse menneskene, helt ubeskrivelig!

Men bare begyn å planlegg helgene deres fremover dere, for jeg sier slettes ikke nei takk til besøk, dere kan komme hver helg viss dere vil, nei forresten det kan dere forresten ikke, for jeg skal jo selfølgelig komme hjem på besøk jeg også, så dere er ikke heelt kvitt meg selv om jeg flytter! Nei, jeg gleder meg allerede til første "hjemmebesøk" jeg!

Jeg er utrulig glad for at Siv Anita, Johan, Una Kristin og Ann Helen også har komt inn i Lyngdal! Gleder meg såå til å gå på samme skole som dere! Herlige folk alle sammen! Dette blir kjekt:D

FANTASTISK!!;D

32 kommentarer:

Kristine sa...

GratulERA! :D

Hørres kångeligt ud å gå der.. Va der for et par helge siden, å d såg sjefs ud! Ønske deg et virkeligt fantastisk år (eller fleire) på KVS Lyngdal.. :)

Gud velsigne deg!

Tori sa...

Congratz!

Because your worth it :)

Anonym sa...

Åå, som æg gler mæg! :D Me ska jammen få fart på 1. klassen på KVS allså! Fytti, ska bli gang! Gler mæg sjikkele allerede! :D

Anonym sa...

Gralla:D

Tippe me vart en del glae begge to idag=D

Alex kom kje inn.. får bare be om at an au kjæme inn, så æ me igang!!:D Varte kongerått å gå i Lyngdal neste år! fytti. æg glede mæg!!

-Ann Helen

Møyfrid sa...

OH HAPPY DAY!!!! Æ så utruligt glae på dine vegne, Signe! Fytti! At du kom inn redda heilt klart dagen min!

Men ækje så fælt begeistra for tanken om at du ska flytta vekk i 1-3 år:( Hallo, addle reise jo.. Kjæme te å merkast at olsensisters æ ude i den store verden ja..
Men du sleppe desverre ikkje onna mæg, dæ varte nok nogen tura te lyngdal på mæg ja:P hehe!

Signe sa...

Kristine: Takktakk:D Ja fytti, Lyngdal æ en fine plass! Kor du forresten sga gå henn neste år? Uansett så ønske æg d sama for dæg, at du må ha et heilt fantastiskt år du au!!;)
Gud velsigne dæg au, Kristine:)
Du æ søde!!

Tori: Takk:D herligt å endeli komma inn:P

Una Kristin: Jaa:D Å æg håbe såå at me kjæme i same klasse, hadde søren våre skam rått:D får d æ vell meir enn 1 idrettsklasse!?
Men uansett, dette kjæme t å bli et vanvittigt jilt skuleår:D

Ann Helen: hehe, takk ilige måde;) Off nei, jor an kje? Ikkje noge annert så funke bære enn å be nå nei! Håbe han au kan kjenna gleden av å endelikt kåmma inn!
Men fytti, dette blir så ekstremtkul:D Va så jilt at du au kom inn:D

Møyfrid: Åå, Møyfrid:D så jilt! Æg kjæme t å savna dæg noge så enormt møje! Glede mæg allerede t du kjæme på besøg, heheh, best får dæg at du klare lappen så du bare kan ta turen bårt korti du vil;)
Ser føre mæg fysste gång du kjæme på besøg der bårte, aaaw<3 Dæ blir jammen jilt:D

Anonym sa...

Gratulera Gratulera begge to:D åå så kjekt for dåkke då:) men æg vart seriøst ganske møje leie mæg nå:( tenkt så trist, adle dåkke flytte vekk:( men dåkke får de sikkert kjempe kjekt for de om;)

Du æ så kule Signe:) Så koseligge å snille liksom:) Nåhh=) blir trist når du flytte:( (sjøl om æg egele kje kjenne dæg såå godt, så føle æg at æg kjenne dæg ganske godt fordæ om;D)

Ha ei glittranes ti framøve nå mæ eksamen å greie;D

Guds Velsignelse:) Glad i deg Signe=)

-Runa Aarrestad-

Anonym sa...

okei, meinte å skriva "gratulera gratulera ADLE I HOB;D

-Runa-

Anonym sa...

Gratulera Signe!!:D

Sjikkele jillt at du kåm inn på KVS Lyngdal, men sammtidikt klare æg kje legga i frå mæg tanken åm at du faktisk ska flytta vekk! Me hær haima må klara åkke uden Signe:( Dæ æ kje noge jille tanke å tenka.

Men men... Ska kåma på besøg t dæg:D Å du he låvt å kåma haim på besøg.

Æg ønske dæg ALT GÅTT Signe! Æ utrulikt glae i dæg:D

God Bless!

- Mariann -

Anonym sa...

Grattulera SÅÅÅÅ møje Signe!!!:D æg æ kjempe glae på dine vegne;)

Men!! dæ varte sååå trist ao.... kjæme te å savna deg:(
Men kjme nokk på besøg nogen helge:D glede meg te å sjå koss dåkke he dæ der bårte:D:D

Marta Mari

Anonym sa...

Gratulera Signe !:D

Æ så glae på dine vaie !! Huske bare k skoffa du va.. ;p

Men blir sikkart godt å bejunna på enn nye skule ja..:D

Du æ så søde Signe ! :D
Glae i deg (L)

Signe sa...

Runa: Takk takk, Runa:D Æg låve at æg kjæme t å kåmma heim på besøg i helgene!! å då håbe æg på å treffa dæg au;) Blir ganske trist å flytte vekk ifrå alt her heima, men nogen sjangsa må man ta her i live:)

Men du Runa!? Du æ søren så råe å ikkje minst SØDE! Savne å vær m dg! Me må snart på gang på noge;) Hade braa! Be blessed!
Glae i dæg!!:D

Mariann: Åå tusen takk, Mariann:D Fytti så æg kjæme t å savna dæg å adle andre, åå, blir bare meir meir "deppa" itte kor møje æg tenke på at dokke faktiskt ikkje flytte i lag m mg!

Men dokke æ sarrist nøtt t å kåmma på besøg;) Du kan jo kåmma bårt å rydda "romme";) hehah, nei då Mariann, dæ sga du sleppa, sga jaffal prøva å hålla d litt ryddigt(eller jaffal viss æg får besøg;P)
Men Mariann, du vett at du æ vilt kule;) Glae i dæg, sweety!! Gud velSIGNE dæg Mariann;P

Mari: Tenkju tenkju:D åå, Mari, fytti så æg kjæme t å savna dæg å adle dei goe samtalane me he ilag! Me æ nøtt å "stifta" frifamilieabonomang, så m kje går konkurs før d he gått en måne;)
Æg håbe du kjæme t å trivs kjempe masse på tryggheim, d fortjene du;)

Eli: Så jilt du kommentere bloggen min:D Du må få dæg enn du au;) ganske kult når du fyssta æ i gang;P men takk sga du ha!
Men merkele nok så va æg egentle kje så skoffa når æg kje kom inn, for æg tenkte at d va nok en meining m d..:)
MEn ja fytti, blir jammen gudd å bjunna på nye skule å få nye klasse, sjøl om æg kjæme t å savna klassen på u. skulen au endel!!

Men du æ kule du, Eli! Glae i dæg vettu!:)

Camilla sa...

HER va bloggen te hu Signe ja:D aah.. att æg kje he sitt an før!! Litt seint ude.. men vaffal, Gratulera så masse mæ skule(?)innkomst:)
Hørtes sjikkele kjekt ud!!:D Hb du finne dæg te rette, å trivst:)

-Camilla

Ragnhild sa...

Heij diu!;p Ja, skikkeligt bra me blogg. Då kan eg få me meg litt ke så skjer i livet ditt udenom når eg møde deg på Kvadrat, hehe. Men kanskje eg kan få msn din?:)

Dridkjekt at du ska gå på internatskule i Lyngdal. Eg og har vurdert å gå på internatskule i Telemark, men vetkje om eg va klar å flytta såe d blei kje. Men det hørres virkeligt kjekt ud, du må virkeligt gleda deg c",)

Ja, eg ska på TenOase. Du og? Me snakkes, gla i deg og<3 peace;p

Marion sa...

Ja, me må nok få t et besøg nere hos mæg en kveld, går jo bra dæ si me he en sjåfør blandt okke:P

Signe sa...

Camilla: Takktakk:D Håbe æg au:) blir bare marr å marr nervøsen itte kor masse æg tenke på at æg faktiskt FLYTTE, d æ kje bare tull liksom:P Meen, k du egentle sga gå på neste år?:)

Ragnhild: heheh, stemme d;) Vett kje kor mange oppgraderinga å sånt d kjæme, men sga jaffal prøva å få nogen sånn av å t;)

Men ja, fytti æg glede mæg, sjøl om d blir ganske skommelt au då:D æg au tenkte på om æg virkele tårte å flytta å bjunna på internatskulen, å ittekvert så fant æg ud at æg kje vett om d æ noge for mæg før æg he prøvt, så då får me sjå koss d går:)

Jepp, håpe jaffal d :) sommeren blir kje den same uden! Men he kje melt meg på ennå, vettu kor ti fristen går ud?

eey smart, signe91@hotmail.com :)

LøØøv!<3

Marion: Heheh, stemme;) du så invitere, hehah:D passe helste kor ti så helst:P

Janna Jorine sa...

gratulera ja :) Vart glae når æg fekk høyra dæ :)
Men me kjæme te å savna dæg ganske møje!!! så du får kåma møje heim, å me kjæme te dæg :) snakkes!

Anonym sa...

Hehe! Nei æ nok kje bare-bare å flytta! Du flytte liksom vekk frå plassen du he budd i 16 år.. så blir nok en forandring ja! MEN.. eg trur du kjæme te å klara d fint eg:) Bare ta mæ deg Gud i alt, så sga alt gå vettu:)
Eg he Lundehaugen-Musikk på fysstavalge:) Men får kje veda om eg he kåme inn før i sommarferien:) He kåme inn på Tryggheim-Almenn.. viss ikkje;)

-Camilla

Marta sa...

Hei Signe:D

Gratulera med blogg!

Signe sa...

Janna Jorine: Tusen takk:D Æg kjæme t å savna dåkke au heilt enormt møje! Men fytti så æg glede meg t å kåmma heim på besøg å få besøg av dåkke der bårte:D D blir RÅTT!

Camilla: Å, kånge, sga du au flytta? åj, heheh, d kom litt feil ud, kje kånge at du sga flytta hær ifrå, men spennane får dæg liksom, tippe du tog an;) Håbe du kjæme inn:D Sga be for dg æg;)

Marta: Takk for dæ, Marta! Om kje så lenge he du au fått dæg en, samma om du vil eller kje;P

Signe sa...

Marta: hehah, trudde du va Marta, syster mi! meen takk takk;)

Anonym sa...

Du Signe.. D derane blogg greiene æ d best at æg holle meg vekke i frå..:P Hah. Æ kje så glube t sånt..:P

Signe sa...

Eli: Adle kan blogga! Sa akkurat d sama sjøl før æg fekk blogg (kje at æg kan d nå men) Adle he jo noge di kan skriva om! Yo can do it girl;)Heie på¨dæg æg;D

Anonym sa...

Tuddelluu.. Signe er KUL! Å enn SKØYAR!:D Hiihhii!!
GVD! Glae i dæg Signååå!! (HAHA.. va den nye? alså Signåå!:D)

MAriiii:)

Anonym sa...

hahah!! Mari lure på om dæ va noge nytt at nogen sa "glad i dæg" hahah:p lide frekke hær:p neiok;D

Men signe, æg trur altså at dæ æ på ti mæ enn NYE blogg æg:D

Kjempe glae i dæg Signe, du æ søren så råe=D

-Runa-

Anonym sa...

Mari: heheh:D du æ så KULE Mari:D Dæ humøre alså, fatte kje at d går an å allti vær i så gått humør så du æ! Du sprer allti så masse glede ront dæg! Å værå trenge jammen sånne så dæg!;D

Men sakko, følte den siste der va LITT (les veldigt) frekke;D men glae i dæg får dæ om Mari!!;) Du æ jammen mæg ei sprudlane jenta du! Digge dæg!:D

Runa: hehe, jepp, he vurdert d æg au ei stonn nå! Men va så ekstremt stolte øve at æg kom inn i lyngdal, så følte den måtte stå øverst ei stonn t så adle fekk d mæ seg;) nei då, men seriiøst, æg bør snart skriva en nye blogg, i mårå kansje? men probleme æ bare d at æg vett kje k æg sga blogga om:P men finne nok ud noge sånn ittekvært;D
Sååe, i mårå finne du kansje en update hær inne;)

Men du Runa, æg æ ufattele glae i dæg, håbe me treffest i helgå;)

-Signåå;D

Anonym sa...

Åååårhh...du signe du signe!! (huske når æg skreiv singne, haha^^ va tie) meeenn dæ æg sgo sei va att æg blei så deprimerte nå.. sidde her å læse dette rett før æg sga gå på foball træning=|

NÅ jekk virkele opp for mg at du SGA flutta...huh..Kom neste litt på gråten her æg sidde(A)

Du æ altti ei solstråla Signe=) Du kjæme allti t å ha en plass i hjerta mitt=) Good luck i Lyngdal!!! Å du må rekna mæ æg kjæme på besøg mæ gjengen ^^

Ufattele glae i dg;)
-Bodil

Anonym sa...

Ååå, du æ så søde Bodil!!!:D
Du æ såå velkommen t å kåmma på besøg akkurat kor ti du vil;D
Kjæme t å savna friminuttå når du kje kjæme innom på besøg, d æ allti så koseligt;)

A lot of love n peace from Singne;D

Anonym sa...

Gratulere ! :D

Hørres sinsykt digg ut å gå på skole i Lyngdal, misunne deg någe heilt villt. Bler sikker någen veldig koselige år :D Så nå e det bare te å begynna hardtreningå (A) hehe.. neijda :P

Signe sa...

Endre: Takk takk:D heheh, ja, tvile kje på d blir et/fleire koselikt/lige år i Lyngdal nei! Du æ velkommen t å kåmma på besøg du au alså (hørres lide despo ud itte besøg æg då, føle æg seie d t adle, men blir jo feil å bare sei d t en eller to au, å tippe d blir sjikkele jilt m nogen kjents folk der bårte av å t:D)
Men ja d æ bare å vær m å trena;) klar for joggetura i sommer?;D

Anonym sa...

Hehe, håbe eg får lappen itte kvert dåh.. så e det null problem å komma seg ner te Lyngdal :D

Og eg e alltid klar for ein joggetur ;P men spørs om eg klare å holda fylle me deg dåh :O

Anonym sa...

Å, d hadde jo våre kånge då:D he trunå på dæg æg Endre;P

Du treng kje bekymra dg for d, får d blir garantert mæg å min kondis så henge 5 km itte dg på joggeturane!!

-Signe