tirsdag 1. mai 2007

Signe har fått seg blogg!

Ja, du leste helt riktig, Signe har fått seg blogg! Med god hjelp av Una har jeg fått meg en blogg jeg også, å hvem skulle tro det? Ihvertfall ikke jeg!! Jeg har lenge sagt at jeg ikke er egnet til å blogge, og den tanken har ikke forandret seg selv om jeg nå har fått meg en blogg, men da Una tilbød seg å lage en blogg til meg, kunne jeg ikke takke nei, så her sitter jeg å skriver min første blogg (er det foresten det dere kaller det?)

Jeg kan ikke love dere at dette blir en intresann blogg å lese eller at jeg kommer til å oppgradere den hver uke og jeg kan ihvertfall ikke love dere at dette blir en blogg uten skrivefeil, men det jeg kan love dere er at dere kan takke Una for at jeg endelig har fått meg blogg! Tusen takk, Una! Du er en unik jente du!

Men siden det er så fin sol ute må jeg nesten nyte den nå når den først er her! Ha fortsatt en fantastisk dag alle sammen! Gud velsigne deg og deg og ja deg og!

10 kommentarer:

Una K. sa...

Hehe, ska sei så møje ros du ga mæg! Va jokje vanskele en einaste plass, å va bare kjempekjekt å hjelpa.

Kjæme te å sjekka hær inne en del, så bare skriv så dæ brage! Hehe:D

Håbe VIRKELE du kjæme inn på KVS så me kan gå i same klasse neste år! Du æ søde, du, Signe!

By the way, legge dæg te på min blogg ao:)

Guds velsignelse:)

Marta Mari sa...

Haaaaalllllllooooooooo Signe:D:D:D:D

Dette æ alså så spennanes, at du he fått blogg!!!:D Hadde æg alllre trudd om deg:P Men sariøst drid kånge jo=)

Du så kuuule, glede meg te å læsa på denne bloggen framijønå!!;D

Å tusen tusen takk Una får at du fekk Signe te å blogga, dæ v bra jort ska æg sei deg:P

Gud velsigne dg rikt Signe jentå mi! stå på!! æg heie på dæg;)

knall glae i dæg<3

Mariann sa...

Dette va jo bare hailt kånge Signe:D Endele fekk du ao blogg:D Må nåkk fulla mæ på denne framijønå;)

Signe, du æ kule du:D:D

Løøøv juu!! <3

Å tusen takk t Una:D

Møyfrid sa...

Rååååått! Dæ va jammen mæg på tiå;)

By the way: 1-0 te Marta Mari. Hu hadde rett; du he vanvittigt godt ordforråd å æ kjempe flinke te å skriva!

Ser fram te å læsa på denne bloggen i framtiå! Du æ goe Signe! Kjempe glae i dæg!

Signe sa...

Una kristin: heheh, lett eller vanskele, du he jaffalt jort en goe jobb ;P kje adle så får mæg t å laga blogg, hehe:P

Men fytti så kult d hadde våre visst me fekk gått i same klasse neste år:D Mæg å dæg på ekstremsport derane, fytti så rått d hadde våre:D

God bless u!;D

Marta Mari: hehe, nå må du kje få får store forventninga, Mari;) Men bare mas viss du suns d blir får lide oppgraderinga, hørre allti på dæg vettu, si du æ så skommel liksom!!;D

Kjæme nok en blogg åm dæg ittekvert, følte mæg så *ettelleraentordsåægkjekjæmepåakkuratnå* når du skreiv om mæg på en av di fyste bloggane dine;) Du æ fillen råe du :D Digge dæg!

God bless u 2, darling;D
Løv, løv n' more løøv!<3

Mariann: Hehe, jaa, tenkte æg mesten burde få mg dæ nå! Føle mæg litt kule då, heheh;P
Så nå bjunne du nok å få komentara frå mæg au på d goa arbeie du jær på bloggen din;D
Ubeskrivele glae i dæg, Mariann!<3
Gud velsigne dæg!!

Møyfrid: Hehe, vett kje om d akkurat stemme heilt, men jilt å hørra for d om;) Hadde bare min blogg blitt en liden brøkdel av så goe så din æ, hadde æg vorte svæært fornødde;) Allti så masse jilt å intresant å lesa innpå din blogg! You're the best, duude;)
Kjempe glae i dæg Møyfrid!
Glede mæg t bibelgruppå i kvell;)
God bless you!!

Møyfrid sa...

va jeddna "priviligerte" orde du lette itte?;) (kommentaren te Marta Mari you know)

Forresten. du æ søde!

Anonym sa...

yeeeyyy:D Endele he du au fått dæg blogg:P Glede mæg enormt te å fylla mæ på denne bloggen=) Du æ så villt kule Signe, digge dæg:D

Glad i deeg:) <3<3<3

-Runa-

Signe sa...

Møyfrid: hehe, æg vett kje heilt k d ore betyr, men d paste egentle ganske gått inn i setningen så me satse på at d va dæ ore æg trengte;) du e goe du, Møyfrid;D
Priviligerte, d sga æg huska :D (prøva jaffalt:P)

Runa: heheh, må kje ha for store forventninga heranne:P men sga jaffal prøva å få nogen blogga fram ijønå, viss æg bare finne noge å skriva om:P eller kjæme sikker dage der æg egentle kje he noge å skriva om, men skrive for d;) Du æ så kule Runa! Allti så smilanes å glae, sånn me lige d;)
Glae i dæg, Runa!! <3<3

Anonym sa...

mor syntes att dette æ for personligt og GALE!

Anonym sa...

frå kristian
:)